Ip-adressen är ditt personnummer på internet

Fick en gullig kommentar till inlägget där jag la upp massa bilder på kläningar jag funderar på att köpa. Vill tacka för den kommentaren. Sen vill jag säga en sak till, man kan ALDRIG vara anonym på internet. ip-adresser är inte svåra att spåra ;) Så nyfiken som jag är tog jag reda på vem gullungen är som skriver så snälla saker till mig. Så tack gullet!:* Men nästa gång, våga stå för vem du är. Vet ju ändå vad du har för ip-adress nu ;) Ska inte skrämma upp er nu med att jag spårar er ip-adresser såfort ni kommenterar, haha :) Men de var för att jag kände igen ip-adressen sen innan som jag ville ta reda på vem det var :)



Kommentarer
Postat av: anonym

Upp till bevis! Vem är jag? :D

2012-03-15 @ 20:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0