I feel like the DJ is my bodyguard

Hade en lektion idag, nödvändig dag. Haha:p Skulle egentligen haft två lektioner, men Bella och jag blev kallade till skolsköterskan för att hon inte hade kollat på våra ryggar (tydligen något hon gjort på alla andra). Så där försvann en lektion för oss :p Sen hade vi engelska och då typ bara läste vi, och fick sluta 10 min tidigare, så slutade vid 11 idag :) Först följde jag med Bella till Smycka för att hon skulle köpa en kula till sin piercing. Vi hade sällskap hem och när jag kom hem drog jag igenom badrummet och städade det, duktiga mig ;) Nu sitter jag och lyssnar på hur basen vibrerar och musiken dunkar. Härligt eller vad?:D Får vad för kul jag hittar på resten av dagen :)
1331543974686765_large
Om jag någonsin ska göra en matchande tatuering med någon jag älskar ska den
se ut såhär!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0