Hänger med min nya lover!

Sitter då och hänger med min nya kille Mr Coop Drickyoghurt. Han härstammar från
släktet Björnbär, Hallon. Så tro mig, han är fin ;)
Nej, men skämt osido. Jag älskar drickyoghurt. Mycket lättare än att behöva hälla up
krämig youghurt i skål och äta med sked. Eller bre massa mackor och sen ha beslutsångest
över vilket pålägg man ska ha. Med drickyoughurt är det bara att skaka, ta
av locket och drick! Världens bäta koncept, lätt att äta på vägen om man inte hinner äta
innan man ska iväg till skolan tex. Och om man är finurlig (som jag;)) så kan man pilla i
lite müsli i flaskan med ;D



Kommentarer
Postat av: My

SÖT KILLE <3

2012-03-26 @ 20:06:39
URL: http://myhelldreams.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0