Vissa saker glömmer man bara inte

Tänkte berätta lite om vad jag gjort idag :) Jag vaknade runt nio, gick ner och hälsade
på hantverkarna som satt och åt mat och hoppade in i duschen. Sen fick jag en smoothie
till frukost som min kära syster hade gjort, galet gott var det!;) Sen gjorde jag mig i
ordning och runt 12 kom Johnny då jag och min syster stekte pannkakor. Så medans vi
åt såg vi en film tillsammans alla tre. Efter det låg Johnny och jag på min säng och pratade
och min syster satt vid skrivbordet vid sin data :)

Efter en stund bestämde sig jag och Johnny för att vi skulle gå ut ett tag. Så vi gjorde det,
även att de var kallt ute så var det ganska skönt :)Sen hjälpte jag han att åka och hämta
en tv som han hade fått av någon som annars skulle slänga den. Dom somhade tvn hade
också världens största jävla hund, haha :p En St Bernad. Den va hur snäll som helst, men
fan asstor :p Efter det åkte vi hem till hans pappa i typ 10-15 min. Sen körde han hem mig.

När jag kom hem så följde jag med mamma och min syster till affären. Köpte lite chips och
dipp, mums!:D Så nu är jag hemma och ska lägga mig med chipsen och det senaste numret
av SOLO och se om det står något intressant. Får se om jag skriver något mer senare :D
Imorgon åker jag föresten på öppet hus i helgesbo, ska bli kul som bara den :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0