u mad bro?

Tänker inte lägga massa tid på det som hänt, tänker inte ens skriva ett inlägg
och uttrycka hur jävla förbannad jag är. Den ilskan har jag tagit ut på både
mamma och Johnny, förlåt till er två :love:. (Det roliga var dock att båda två
typ asgarvade när jag berättade vad som hade utlöst allt detta, det hör egentligen
inte hit men ja i alla fall.)Så jag tänker inte skriva en lång text om massor, jag
tänker använda mig av en mening och det får räcka.

Du skulle lika gärna kunna vara död för mig, du betyder inte ett skit längre.





Kommentarer
Postat av: milena

Att skiva anonym och sen länka till sin blogg gör en inte anonym, just saying. Nej, okey, det kanske var fel ordval, du har rätt i att ordet jag borde använt var våldtäcksman, men igen, så att du inte ska misstolka fler saker, jag säger INTE att han är det, bara att han hade vart det om han rört mig. Dock har jag kvar min åsikt om att det i alla fall inte hade varit helt normalt att en nästan 30-årig man rörde en som är häften så gammal mot dens vilja, som det hade varit.



Och igen, det var du som drog in honom från början så snälla, försök inte säga att det var jag.

2012-01-15 @ 12:32:35
URL: http://mellia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0