Summering av 2011

Bara för att jag inte har något bättre för mig

summering av 2011.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jo, det gjorde jag.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
kommer inte ihåg, haha :p
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
uhm, nae ^^

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
nja inte dog på riktigt men typ, svårt att förklara iaf


5. Vilka länder besökte du?
gamla goa sverige, hela året...

6. Är det något du saknar från år 2011 som du vill ha år 2012?
nae, det tror jag inte
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
14 februari

8. Vad var din största framgång 2011?
att jag kommit över det som hände 2010, och att jag fått mer respekt för mig själv

9. Största misstaget?
vill jag hels inte ta upp här.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
jaa, ganska många gånger. ett år är ganska långt tid liksom.

11. Bästa köpet?
svårt att säga

12. Vad spenderade du mest pengar på?
hmm, massa småskit jag egentligen inte behöver. haha

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
japp :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
hmm, antagligen alla låtar som vi brukade lyssna på när vi lanade hos ogge

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
det är svårt att säga eftersom jag har ett sånt växlande humör, men jag har mått bättre 2011 än vad jag gjorde 2010

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Helt ärligt? lyssnat på mina föräldrar...

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
ljugit
18. Hur ska du tillbringa julen?
Tillbringade den med familjen.

19. Blev du kär under 2011?
yes
20. Favorittidning?
SOLO:love: :love:

21. Favoritprogram på TV?
Grim :)

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hatar ingen,

23. Bästa boken du läste i år?
oj, jag vet inte.

24. Största musikaliska upptäckten?
vet inte

25. Något du önskade dig och fick?
yepp, OnePiece och Dator :D

26. Något du önskade dig men inte fick?
jaa, men det gör inget :)


27. Årets bästa film?
hmm, skyline kanske :D


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag var i skolan, träffade johnny, åt mat med familjen och ogge. Sen gick jag på bio med alex,bella och ogge.


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej, det tror jag inte

30. Vad fick dig att må bra?
Vännerna och kärleken



Kommentarer
Postat av: milena

haha älska att du hoppar över typ 15 frågor med vet inte.. :P

2012-01-10 @ 17:54:58
URL: http://mellia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0