Snygg Vs söt

Vad ska man egentligen ta som störst komplimang? Om man får höra att man är söt
eller att man är snygg? Tänkte ta upp min åsikt på saken. Jag anser att det är bättre
att få höra att man är söt. Annledningen till att jag tycker det då? Jo för söt kan man
inte bli, antingen föds man med det. Eller så har man det bara inte. Söt är alltså inget
du kan bli, utan något du föds med.

Snygg
däremot, det är något man kan bli. Beroende på tex hur du klär dig. Eller hur
din kropp ser ut. Det är något man kan bli, genom att träna så att man får en snygg
kropp. Att vara söt är liksom mer naturligt än att vara snygg. Det är i alla fall vad jag
tycker. Får väl slänga upp en bild på en söt tjej och en snygg tjej så ni fattar vad jag
menar.


Selena Gomez är en söt tjej.




Medans Jessica Alba är mer Snygg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0