Jag skulle inte vilja ta i dig med lyftkran

Ingen som kan spela som dig när du ringer ibland, snackar du

skit och beter dig som fan, lura nån annan vi känner varann,
jag vet hur du funkar och vänder en hand, titta på mig när du
nämner mitt namn. Det vi nu hade det bara försvann, du är inte
lika intressant längre jag är stark nog själv när vinden vänder.

Du ska veta att jag inte behöver dig, min väg var aldrig din
och i spåren som jag lämnar efter mig så finns det ingenting.
Jag vänder aldrig blicken bakom mig, så brinn historia brinn
och svaret på din fråga blir alltid nej, du betyder ingenting.

Blir besviken så fort jag ba tänker på ditt namn
alla jävla rykten så stämmer skiten allt var sant
tankarna jag har om dig dom kommer jag att skriva
ner så du kan höra mig rappa dom på min skiva
kärlek blev till hat det är sånt jag ska beskriva
för dig så du fattar vad jag menar ingen tvivlan







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0