Inte riktigt okej...

Jag vaknar av att hantvrekarna står precis utanför mitt fönster och har börjat knacka ned fasaden. Hade gärna sovit ett bra tag till liksom. Men eftersom dom inte är direkt diskreta kan jag inte somna om, men ligger kvar i sängen i alla fall. Helt plötsligt blir det helt tyst, tänker äntligen och försöker somna om. Men utan resultat. Så jag går ner och ska äta lite frukost. Men vad möts jag av i köket?  Jo, där sitter juh båda snickarna och har värmt sin mat så de stinker mat i hela jävla huset. Ni vet sådan färdiglagad mat som man köper i frysdisken och sedan bara värmer i micron. Är det något jag inte klarar av är det matlukt på morgonen. Mår så jäkla illa av det :( Så jag gick istället upp igen för att sitta där nere med spykänslor. Och jo faktiskt detta gjorde mig arg, så har fått en dålig start på morgonen, tyvärr. Och vadfan är grejen med att äta varm mat såhär tidigt på morgonen? :s Jag kan inte förstå det...
Ni vet typ någon sånhär, det luktade som typ panbiff. Mår illa bara jag
tänker på det....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0