Ibland kan det enda rätta vara att göra fel

Människor har alltid haft olika sätt att se på saker. Olika sätt att reagera i
situationer och olika sätt att hantera sina problem. Detta är min blogg, detta
är mitt sätt att se  på saker, mitt sätt att reagera i olika situationer och mina
sätt att hantera problem. Jag skriver inte om allt på bloggen, det är inte ofta
jag hänger ut folk, har bara hänt några enstaka gånger. Men det jag vill skriva
om skriver jag om, jag tänker igenom det jag skriver för jag vet att vem som
helst kän läsa det. Jag har en mamma som alltid upmanat mig att tänka på vad
jag skriver på internet och speciellt på bloggen.

Meningen med min blogg är ju att de som är intresserade ska kunna läsa om
min vardag. Och min vardagbestår inte av enhörningar,regnbågar och godis.
Så det är inte det jag skriver om. Vad ni ibland läser kanske inte är sanning för
er, men det är min blogg så det är sanning för mig. Om ni inte tycker om det jag
skriver, sättet jag uttrycker mig på eller bara något annat som ni stör er på. Sluta
komma hit hela tiden? Sluta klicka in på min blogg om ni ändå bara ska se negativt
på det jag skriver. Ni slösar bara er egen energi och tid på att läsa något ni egentligen
inte tycker om. Mitt liv inehåller inte enhröningar, regnbågar och godis.

Så det är inte det min blogg handlar om. Jag skriver om vad jag vill, sålänge det inte
kränker någon annan. Tycker ni inte om det ni läser är det bara att dra, eller hur?
Annars får ni väl skylla er själva om ni sitter och blir sura av det jag skrivit.
Det är inte svårare än så. Jag tänker inte säga förlåt för något jag skrivt, gjort eller sagt.
Jag tänker inte gå runt och ha ångest över saker som hänt, därför ångrar jag ingenting.
Att vi gör fel är vad som gör oss till människor.




Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0