I brist på annat att göra...

1. Vill du ta ditt ex tillbaka? Nej tack :)
2. Civilstånd? I ett förhållande
3. Har du någonsin förlorat en nära vän? Ja, tyvärr
4. När var sista gången du verkligen skrattat? Hmm, måste nog vara när jag var med johnny och han skulle springa ut till toan och halkar på golvet. Dog lite då ^^
5. Något är fel, den första personen du vända dig till? Johnny, eller Bella.
6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? Jo det är det.
7. När var sista gången du grät mycket? Det var ett tag sen, faktiskt :o
8. Är det någon du vill göra allt? förstår inte frågan?
9. Hur många kan du berätta allt för? verkligen allt? 1 person.
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? ja, en gång. Vill se många fler!
11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? Jaa..
12. Beskriv dig själv med ett ord? Bäst?;)
13. Har du något som hör till ditt ex? uhm, nej.
14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? jaa.
15. Fullständigt namn? Alice Elin Cecilia Davidsson
16. Favoritlåt? Har ingen, eller jo kanske t.a.t.u-cosomos (outher space)
17. Favoritfärg? ingen aning :o
18. Bästa vänner? Bella, Milena :)
19. Person jag saknar? Sara Sjölin, världens finaste människa om jag får säga det själv.
20. Första kyssen? När jag var typ 12-13 med en kille som heter Gustav
21. Sista kyss? Senast jag kysste någon eller? Det var i allafall igår med proppis :love:
22. Första kram? asså va?
23. Senast kram? Igår med proppis.
24. Senaste meddelande från? Proppis
25. Senaste person som jag sett? Ehm, snickarna som sittter i köket.
26. Mitt missbruk? Hmm, svårt. Vet faktiskt inte ^^
27. Favorit butiker? VeroModa typ haha
28. Vem jag berätta allt för? Johnny
29. Favorit djur? Hund/Katt
30. Lång? jag är 1,73 om det är det du undrar?
31. Vem har mitt hjärta? Det har proppis, vart han har det vet jag dock inte :p
32. Favorit film? A walk to remember, The Haunting in conneticut
33. En hemlighet?ehm, jag har fobi för fötter
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? 10
35. De flesta minnen med? Bella typ :)
36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? Måste nog säga att jag och Johnny kommit närmare varann.
37. De hetaste person du vet? Johnny Depp, 
38. Vem jag inte kan leva utan? Det finns människor man inte vill leva utan, däremot skulle man vara tvungen att leva utan de personerna skulle man klara det även om de skulle kännas skit. Så jag säger ingen på denna frågan.
39. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? Glädje
40. Vem jag älskar mest? jag vet inte riktigt
41. Senast du hade sex? hahha, det tänker jag inte svara på ;)









Kommentarer
Postat av: Milena Eskimå Axklo

Heja mig! Jag nämndes! :) och totaly feeling with ya' on the hantverkare och de äter luch dö tidigt, i know! Praoade på ett byggföretag i 8 jue! och du är INTE 1,73 cm för jag är 1,715 cm och jag är längre än dig.

2012-01-04 @ 23:47:58
URL: http://mellia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, jag menade att skriva i meter inte centimeter. Men ja, det hade varit ballt att vara så liten.

2012-01-04 @ 23:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0