Herpie Derp

Tjena :D Nu är jag en glad chey ;) Har fått en egen ny dator, woho! Så kommer nog börja blogga mer nu hihi :) Tänkte berätta hur jag spenderade nyår. Var hemma hos Hampus med Alex och Bella. Vi kom dit typ vid 18.tiden,  vi spenderade kvällen/natten med att se typ 5 olika filmer. Tänkte lägga upp trailers :)
Först såg vi denna, den är mer rolig än läskig, haha :)
Sen såg vi denna, den är grymt bra! Inte så jätteläskig dock :)
Och så denna som är jäkligt bra. Denna måste ses!
Och så till sist denna som jag tyckte var värdelös, lite rolig ibland. Men ja, dom andra
tyckte den var bra :)



Kommentarer
Postat av: milena

LOL! Jag har funderat på vad den filmen heter jättelänge då Elin berättat om den för dölänge sen.. :P Och känns som att det saknas några länkar?

2012-01-01 @ 19:57:42
URL: http://mellia.blogg.se/
Postat av: milena

LOL! Jag har funderat på vad den filmen heter jättelänge då Elin berättat om den för dölänge sen.. :P Och känns som att det saknas några länkar?

2012-01-01 @ 19:57:46
URL: http://mellia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0