Don't belive their lies told through jealous eyes

Seg söndag, för det är väl söndag idag? Jo det är det, tror jag. Hur som, har städat mitt rum lite smått idag. Sen vart nere på stan och hämtat pizza och nu har jag precis käkat. Är det bara jag som vill börja gymnasiet typ nu?:p Finns så mycket att se fram emot, jag kommer få ta körkort för fyrhjuling, grönt kort för drag (så att man är behörig att tävla i dragtävlingar med sin hund), träffa vargflocken på kolmården (ja man får gå in till dom och klappa dom!:o). Var massa mer saker man får göra, kommer dock inte ihåg allt nu :) Men jag längtar som fan, få jobba mer praktiskt och med något jag tycker om! Valparna är föresten beräknade tills på lördag, och mamman Singah börjar bli riktigt stor nu. Läääängtar tills jag får hem min lilla korv!:D
Jag ska lära mig att köra en sådan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0