Det finns saker jag saknar, typ när vi var nakna.

Var på tandregleringen idag och fixad massa för om två veckor sätter de i tandställningen i
käften på mig :D  Ser faktiskt fram emot det, sen kommer jag se fram emot att få ta bort den
och ha fina tänder som sitter tätt.Blev asglad när han sa att de går att fixa mina tänder.
Sen hade jag ju Johnny med mig,dock satt han ute i vänterummet, men kändes ändån
bra att ha någon med sig.

Efter tandregleringen åkte vi hem till mig och fikade och pratade massor.
Är så himla skönt med  Johnny, för man behöver inte göra något speciellt
med han för att ha kul. Det räcker liksom med att bara sitta och prata.
Sen kanske de beror på att jag trivs så galet mycket i hans sällskap och 
det finns knappast något annat i världen som får mig att må så bra som
han gör:blush:. Han är verkligen underbar den pojken :')

Fattar verkligen inte att om 3 veckor är det ett år sen vi träffades första gången,
tiden har gått galet fort. Känns fasiken som att de var typ igår jag träffade han
för första gången. Okej då, inte riktigt så men nästan. Nu ska jag plugga
massa mer för jag är duktig flicka ;) Och imorrn är det sista dagen i skolan
innan helgen, härligt!:D






I won't ever give up on something that's this
strong. Yeah, we made it all this way.
Like the moon causes the tide, you
give me wings so I can fly :love:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0