Dåligt internet!

Mitt internet har varit galet värdelöst dom senaste dagarna. Blir så sur på det, och har bara  gjort ett inlägg från mobilen eftersom de är så krängligt på mobilen. Tänkte berätta lite vad jag gjort i helgen och de senaste dagarna :)
Fredagen gjorde jag typ ingenting, bara tog det lugnt. Minns inte riktigt vad jag gjorde haha :p
Sen lördagen kom Johnny förbi, han skulle hämta ett par byxor mamma hade lagat till honom
sen stannade han och kollade på film med mig :) Kan lägga upp en trailer till filmen vi såg i slutet
av inlägget :D Sen så spenderades kvällen framför tvn med att äta pizza, dricka julmust och kolla
på gladiatorerna och sedan satt jag vid datan resten av kvällen. På söndagen gjorde jag inte speciellt,
bara satt vid datan typ och kollade på den nya svenska serien somheter "Äkta människor" :) Igår så träffade jag Johnny en stund, sen hem. Äta, plugga lite se på andra delen av äkta människor
och sen sova. Idag har jag vart i skolan, fick skjuts hem av Johnny så jag slapp gå i detta jävla skit-
väder :) När jag kom hem tvättade jag kattoan och damsög mitt rum och hallen utanför mitt rum.
Sen gjorde jag några tal i matteboken och nu ska jag skriva lite på SO-arbetet :)

Första gången jag såg denna filmen satt jag i mitt rum själv och det var helt mörkt i rummet. Då var den rätt så
läsikig däremot var den inte lika läskig andra gången när jag såg den med Johnny. Så jag föreslår att man ser denna filmen i ett kolsvart rum ensam ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0