Blev en tripp till affären

Först åkte jag och pappa till Ica och skulle handla lite nödvändiga saker. Ja plus alla andra önödiga saker vi köpte bara för att de var billiga, haha :p Vi kör på självskanning eftersom vi i min familj anser att detta är mycket smidigare. Hur som när vi kom till stället man ska betala så inser pappa at han glömt plånbken hemma. Great pappa! Så jag fick sitta där och vänta med våra varor och se allmänt mobbad ut, folk glodde som fan. Har folk inget bättre för sig liksom? Efter ett tag kom pappa, han betalade och vi åkte till Biltema och köpte något. De va på en sån tub silikon är på. Men det var inte silikon och jag kommer inte ihåg vad det var för något.
 
Sen åkte vi förbi Sibylla och köpte mat :) Sen när vi åt kollade vi på Viva La Greta som är en revy från Fredriksdlasteatern. Galet rolig och bra :p Nu tänkte jag ta de lungt en stund och sedan förbereda mig för imorgon när jag ska tillbaka till skolan, woho! Sen får jag se fram emot helgen och hoppas på att jag kan träffa Johnny ett tag då :) Får se om jag skriver något mer innan jag lägger mig i sängen och somnar ;)
Detta var vad jag åt, en kebabtallrik. Dock orkade jag inte ens mer än halva :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0