ännu en lista

Hur har ditt 2011 varit? En blanding av helvete och himmel.
Blev du kär i år? Ja
Vad önskar du att du gjort mer? Varit gladoch inte så jäkla sur på allt
Vad önskar du att du gjort mindre? betett mig som en idiot

Vem har du umgåts med mest? ogge och johnny
Bästa minnet från 2011? när johnny kysste mig första gången, den 14 februari
Är det något du saknat 2011 som du vill ha år 2012? jag vet faktiskt inte....
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? svårt att säga, men har nog mått bbättre
Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar? Lugna hemmakvällar
Vem/Vilka saknade du? Jag saknar fortfarande minälskade misse Tore som fick somna in i Nov -11
Största misstaget? Att jag tvivalde på mina känslor och att jag gjorde saker som Johnny och mina föräldar sagt är dåliga och att jag inte ska göra sånna dumheter
Hur många hade du sex med? sånt håller jag helst för migsjälv
Tror du att år 2012 kommer blir bättre? Jag hoppas det, skulle inte orka ett jävla skit år
Vad gjorde dig riktigt glad i år? Mina vänner.
Hur många kysste du? vet faktiskt inte
Har du några löften inför år 2012? Ja, det har jag nog
Har du haft ett förhållande under 2011? yes
Hur skulle du beskriva din stil 2011? a la alice

Vart reste du nånstans? ingenstans
Vad ser du mest framemot med år 2012? Att bli bättre än jag var innan
En låt som påmminer dig om 2011 ? Fler-Das alles ist Deutschland




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0