Jag vet bäst själv

Ni säger att jag inte kan tänka själv, att jag inte har någon empati.
Att jag inte vet vad som är bra för mig, eller vad som är dåligt för mig.
Att jag inte vet vad som gör mig lycklig, eller vad som gör mig olycklig.
Jag kanske bara har levt i 16 år. Men de betyder inte att ni vet bättre
än mig vad jag mår bra av, vad som gör mig ledsen och vad som gör mig lycklig.
Bara för att ni har levt längre och har mer erfarenhet av livetbetyder inte det
att ni vet mer. För ni har ingen erfarenhet av allt jag gått igenom, ni vet inte
ett skit om hur jag mår eller hur jag känner. Ni vet inte alls vad som gör mig
lycklig, för om ni visste det skulle ni ALDRIG göra såhär mot mig.

Man skadar inte de man älskar, men ni har fan aldrig gjort annat än att skada mig.
Den enda som verkligen ställt upp på mig är Johnny, även om det så vart mitt
i natten så har han pratat med mig. Finns ingen i världen som är bättre på att lugna
mig än han. Bara hans röst kan göra mig lugn på några få sekunder. Det är hans
förtjänst att jag varken dricker eller röker. Han fick mig att inse vilken skit det är.
Det är också han som pushat mig att fortsätta kämpa med skolan när jag inte haft
någon ork kvar, när jag vart redo att skita i allt. Det är tack vare honom som jag
vill bli något. Det är tack vare honom som jag valde att vara stark och fortsätta kämpa.
Utan honom vid min sida kan jag lika gärna dö direkt, då har jag inget att leva för.
Det enda jag ångrar är att han kom in i mitt liv så sent som han gjorde, han är den
enda människa jag känner som är genuin och äkta. Han är den vackraste människan
som finns. Han har inte bara en vacker utsida, han är så himla fin på insdan också.

Vi var båda trasiga mäniskor när vi träffades, men jag tror att vi behövde varandra.
Vi behövde bli älskade, behövde någon som höll ihop all de trasiga bitarna vi var.
Och jag tror det är därför vi behöver varandra, för vi håller ihop varandra. Om någon
skulle sära på oss skulle vi falla sönder igen. Med risk för att låta töntig så, jag tror
att våra kärlek är vad som håller ihop oss. Det är därför vi orkar kämpa, även när
livet är åt helvete. Han är min bättre halva, den finaste människan i världen. Inget
i världen kan få mig att släppa taget om honom.

 


Utan dig är jag ingenting, du är hela min värld. :love:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0