Det är fan aldrig okej att vara otrogen.

Satt i skolan och hade radion på. Så frågar han som håller i programet "är det okej att vara otrogen
sålänge ens partner inte vet om det?". Först blev jag helt paff, hur kan man ens tänka tanken? Sen
ringde en tjej in och sa att detta inte var okej. Sedan ringer en kille in och säger "ja men det är
självklart att detta är okej". Jag blev förbannad, hur kan man ens tänka tanken att det är okej?
Vad fan är tanken med att ha ett förhållande om man ska flänga runt till andra? Meningen med
ett förhållande är väl ändå att vara med den man älskar och BARA den personen? Eller det
kanske är jag som har helt fel syn på förhållanden?

Tydligen var det många tjejer på radiokanalens facebooksida som hade kommenterat att det
inte var okej, medans killar skrev att det var okej.Är det så det är? Att killar tycker det är okej?
Jag blev jävligt förvånad. Trodde inte ens att man kunde ha sådan skeva värderingar på ett förhållande.
Jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med någon som anser att detta är okej. Lätt att lita på
den personen liksom. Ni som läser min blogg får gärna slänga en kommentar om vad ni tycker i
denna frågan. Vad jag tycker är nog ganska klart, det är ALDRIG under några omständigheter
okej att vara otrogen. Lika bra att man är singel och leker runt tills man känner att man är mogen
nog för ett förhållande.

Ett förhållande handlar om två personer, inte tre personer.
Player är för nybörjare, kärlek är för proffs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0