Vad har jag gjort idag?

Samma sak som jag gjort den senaste veckan. Gå ut med Charlie, träna honom, sitta vid datan (när han sover), äta, sova (när Charlie sover). Försöker få mina dagar att gå ihop så bra som möjligt så jag ska få lite extra sömn. Hinna koppla av och plugga. Tro mig, det är ett jäkla pussel. Sen som toppen över det så för några dagar sedan började Charlie typ rangtesta, han naffsar mot händer, i byxben och hälsenor. Han gör det inte hela tiden dock. Men det är jobbigt när han väl börjar, men efter att ha pratat med Gissela (uppfödaren) så fick vi lite råd som vi använder och han testar mindre och mindre varje dag. Är jäkligt glad att vi har någon att vända oss till när vi inte riktigt vet hur vi ska hantera honom. Men jag kämpar på :) Charlie är också anmäld till en utställning i Juni-Juli. Så ska ställa ut han då, hoppas det går bra :) Och imorgon är det min födelsedag, sweet sixten! ;)
SleepiN like a baws.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0