Är du katt eller hundmänniska?

En sak som jag avskyr är folk som delar in andra männiksor i fack. Ett vanligt fack är hund eller kattmänniska. Antingen är man hundmänniska eller kattmänniska. Tycker det är så fel, det berättar ju inget om mig ifall jag gillar hund eller katt. Förutom vilket av katt och hund jag gillar bäst. Katt och hund är inte rivaler. Så varför ska kattmänniskor och hundmänniskor bete sig som så. SLuta lägga in alla i fack hela tiden. Man är inte hund eller katt människa, men du kanske gillar tex katter med. Jag har både hund och katt här hemma, tycker om katter lika mycket som hundar. Ser dom lika värdiga. Tycker hela denna grejen med katt och hundmänniskor är helt patetisk. Tycker vi kan bojkotta hund och katta människor facken helt. De är patetiska och tjänar inget till. Säger man till en kattmänniska att man är hundmänniska blir man nästan dömd som katthatare. Eller som att man inte alls tycker om katter. Och varför finns det bara katt ochhundmänniskor? Varför finns det inte hästmänniskor, ormmänniskor, ödlemänniskor, ja ni fattar? Varför är de just hund och katt man delar in människor efter? Och säg inte att hund och katt är rivaler i grunden, för nej det är dom inte. Jag vet massa hundar och katter som lever ihop. Det finns inga kattmänniskor, det finns inga hundmänniskor. Men, det finns människor som gillar hundar och det finns människor som gillar katter.


Och föresten, kolla på denhär "livsfarliga kamphunden". Den ser väl riktigt farlig ut, eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0