ska klippa mig, men hur?

Funderar på typ en "emofrisyr" som någon av domhär:







Om det blir en sådan frisyr blir det nog att få håret i en ganska mörk färg igen
och kanske löshår :)

Eller Sidecut i stil med Kitty Jutbrings:


Kanske inte exakt så, men i den stilen typ.

Mitt sista alternativ har jag ingen bild på, utan om jag väljer detta
kommer jag sätta mig hos min frisör och ge henne fria händer.
Med andra ord låta henna göra vad hon tror kommer passa min ansiktsform
osv.

Men vad tycker ni ?
Vad ska jag ha för frisyr?
Vad ska jag ha för hårfärg ?

Snälla hjälp mig!




Kommentarer
Postat av: Anonym

emo :)

2011-09-12 @ 11:06:42
Postat av: Emil

Den som är på bild två skulle passa dig, skulle vara nästan samma färgkombination med tycker jag

2011-09-12 @ 11:19:37
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Den på bild nummer två skulle passa superbra!! :)

2011-09-12 @ 16:12:15
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: milena

nej alice. Dålig ide, inte lyssna på dem ovanför, ge frisören fria händer, något som verkligen passar jsut DIG :)

2011-09-12 @ 16:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0