I've changed my mind!

Har hittat ett mycket bättre gymnasium än Realgymnasiet jag ville gå i Linköping!
Det heter Helgebosgymnasiet och liger i närheten av Mönsterås och Kalmar.
Det finns flera annlednignar till att jag heller vill gå här:

1. Dom har ett internat, vilket dom inte har i Linköping.
2. Dom har ett hundstall där hundarna får vara medans man har lektioner. (I linköping har dom INGET sånt)
3. Dom har mer inriktningar när det gäller hundar.
4. Det verkar faktiskt snäppet serriösare här eftersom det är ett naturbruksgymnasium.

Men ja, måste ta reda på om man får bo på internatet på helgerna också.
För kan fasen inte åka hem varenda helg, det blir för jobbigt.
Sen måste jag kollar upp om jag kommer få bidrag från csn, så blir att ta
ett möte med syv om 2 veckor efter praon :)

Ska bli så himla kul att börja gymnasiet och jobba med något jag verkligen tycker är kul :)
Funderara på vad jag vill ha för hund i så fall, eller ja. Vad jag ska köpa för hund :p
Vad tycker ni ?:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0