Idag är jag effektiv baby!

Vaknade redan runt 8tiden, tänkte att de va lika bra att gå upp då.
Gick ner, kollade på vakna med thevoice medans jag drack te.
Sen drog jag på mig lite kläder, bla denhär übersnygga tröjan:


och bestämde mig för att dra ut pch springa. Hur skönt som helst var
det, trotts blåsten! När jag kom hem käkade jag en banan, mums!
Sen in i duschen, efter duschen drog jag på mig lite kläder och började
röja i köket. Ta hand om disken och lite.

Sen gjorde jag mig i ordning
och drog ner med Bella på stan för att leta prao. Snacka
om att jag har tröttnat på att höra "kom tillbaka imorgon" och "nej det
är upptaget då". I alla fall, vi ska ner sen ikväll igen och prata med några
som bad oss komma tillbaka :) När jag kom hem sen stekte jag pannkakor
till mig och min syster, så nu måste jag röja i köket igen. Ser lagom fram
emot det, hehe. Får se om älsklingen kommer förbi en stund också, hoppas
det :D Isåfall blir det vääl att mysa med honom en stund :P

Ikväll ska jag vara barnvakt, ser fram emot det! :)
Nu ska jag vila mig en stund innnan jag måste röja i köket och
dammsuga mitt rum. Därför ska jag sätta mig och nörda detta
en stund.

Oja, jag är så himla söt!^^

Så ja, blir att spela en stund. Sen fixa köket, mitt rum och platta håret
om jag hinner det. Hoppas jag gör det :o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0