förlåt älsklingar :(

Ledsen att jag inte skrivit något idag. Men har haft fullt upp. Idrottsdag i skolan. Direkt efter det ner på stan och köpa en liten sak till killen. Sen hem och duscha, sminka sig lite snabbt. In på willys, köpte lite godis åh så till killen. Sen hem till han, ge han presenten och mysa lite. Han har namnsdag idag, det är ingen stor grej för vissa. Men i våran familj har det alltid varit det, man får alltid en present när man har namnsdag. Så de va liksom självklart för mig på något sätt. Sen har hans familj aldrig firat namnsdagar, så jag tyckte lite synd om honom med :p Men ska göra ett mer intressant inlägg imorgon, jag lovar!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0