asså gosh vad jag stör mig, sluta andas!

Jag klarar fan inte av folk som andas högt, jag menar folk som typ stönar när dom andas.
Det kvittar om du andas genom näsan eller munnen. Så länge du andas så det hörs har jag
lust att ge dig en rak höger och skrika "sluta andas förfan människa". Jag har ett antal gånger
bett mina kompisar som vid några tillfällen andats  högt att sluta andas, haha.

Jag låter hemsk nu, men whatever. Jag stör mig på folk som andas högt, man SKA inte andas högt.
Det är bara efterblivna personer som tror att om dom inte ständigt hör att dom andas så kommer dom
glömma bort att andas! Jävla idoter säger jag bara, lär er att andas som normalt folk. Och JO det är
ERAT jävla fel att ni låter som efterblivna grisar när ni andas. Lär er andas NORMALT eller SLUTA andas.
Have I made my point clear, I sure hope so.

Lär er andas eller





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0