Angry Bitch Is In Dah House For The First Time!

Dethär är något som jag stör mig som bara den på.
Det är jättekul att få en ny mobil, det tycker vi alla.
Massa nya saker som man vill prova, speciellt om man har
en androidtelefon för första gången. Och när man inser att
man kan uppdatera facebook med bilder och incheckningar
vart man än är, hur coolt är inte det liksom?

Men det är här problemet kommer in i bilden, folk som SPAMMAR facebook
med incheckningar och bilder på ALLT dom gör.
Okej, fan vad kul för dig att du är på en bensinmack, men FATTA
ATT INGEN BRYR SIG. Jag säger inte att jag hatar folk som checkar in
och lägger upp bilder, men jag klarar inte av folk som hoppar meter
över gränsen för vad som är "normal" uppdatering av facebook.

Jag tycker inte det är normalt att checka in vart man än går,
det är inte bara onormalt det är JÄVLIGT STÖRANDE.
SLUTA SPAMMA FACEBOOK, JAG BLIR GALEN.

Nu kommer antagligen någon säga, men dölj allt från den/dom personerna då?
Jag kan väl för fan inte sitta och dölja allt från massa personer?!
Nej, fan heller. Man behöver fan inte uppdatera facebook
varenda jävla timme, ge er för fan.
GET A LIFE!




Kommentarer
Postat av: milena

känner mig träffad.. haha

2011-09-12 @ 16:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0