We found love in a hopeless place.

Sitter på mitt rum och diggar lite till musiken helt ENSAM :(
Skandal typ, jag sitter ensam hemma på en fredagkväll, känner mig
lite övergiven, haha :p Tänkte dra mig iväg till affären för en stund sen
och köpa den nya solotidningen, men jag var för lat. Ännu mer skandal! :(
Så jag sitter här och sjunger för mig själv. Mattias var nyss här med sin kompis.
Stod bara ute på gatan och pratade en liten stund eftersom dom skulle och handla
för dom skulle laga mat, gulligt juh?^^ Jag skulle egentligen varit med, men ingen
av dom kunde köra in mig till stan efteråt och jag ville inte sova där, hahaha :p
Nej men kännde för att sova själv denna helg. Sova bort typ halva dagen, sen
plugga resten :p
Kom förresten precis på att Mattias kompis ser ut som Max, vissa av er vet vem
Max jag menar :) För er som inte vet, jag orkar inte förklara xD Är lite dryyg ikväll
sorry :* Bara så att ni vet så sjunger jag just nu på Sweat med Snoop Dog, den är så
himla bra. Synd bara att den riktiga versionen inte finns på spotify, eller har jag bara
missat den? :o Asså jag menar versionen med David Guetta fast dom sjunger wet istället
för Sweat, det finns ju ett orginal med bara med Snoop Dog men den med David Guetta är
bättre (a)
Fick föresten veta idag att min mobil kommer på typ tisdag, orkar inte vänta fan :(
Vill ha den nu! Dessutom längtar jag som bara den tills nästa helg, kommer antagligen
bli fint häng med mina favoritpersoner :D Kommer bli awesome om det går som vi tänkt :)
Någon som har lite bra pepp-låt-tips? Behöver uppdatera min spotifylista med nya bra pepp-låtar
så kommentera om ni vet några bra låtar med MYCKET bas i :D
Ska sluta skriva om mitt ointressanta liv nu, nu slipper mig ett tag. Skönt? ;)
Hur som, ha det bra babes!<3
Är denna versionen jag menar, den finns väl inte på spotify? :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0