Spenderade Gårdagen På Sjukhuset.

Satt och drack kaffe med killen igår runt 10-11 när min högerarm började domna bort
och det liksom stack i den som att den hade somnat, ni vet hur det känns?
Killen trodde jag skojade först men när han såg på mig att jag menade allvar
så började han massera och hålla på för att se om de skulle hjälpa. Men det gjorde
det inte. Sen började det sticka och domna i höger sida av ansiktet och då började
jag bli rädd. När sen också tungan började domna bort så ringde jag pappa.

Jag kunde knappt prata eftersom tungan var avdomnad så det lät ungefär som
att jag hade varit hos tandläkaren och fått bedövning eller piercat tungan.
Pappa sa att jag skulle ringa vårdcentralen vilket jag gjorde. Där sa dom att
de bara var en infektion. När mamma fick veta vad som hänt ringde hon Sofia,
så Sofia hämtade mig och körde mig till akuten. När jag satt på akuten fick jag veta
att det kanske var en propp i hjärnan, i huvudet.

Fick sitta i väntrummet ett tag sen fick jag ett rum, fick lite att äta. Dom tog mitt
blodtryck och insåg att de va för högt. Men de sa att de skulle ta det lite senare
eftersom det kunde vara högt på grund av att jag var ganska upprörd. Sen undersökte
en doktor mig och hon var hur gullig som helst. I alla fall, efter mycket om och men
sa hon att det var ett kraftigt migränanfall. Som kan bero på p-pillren jag tar.
Jag hoppas verkligen att det inte är så, för jag har haft sån himla hemsk mensvärk
och fått extra starka tabletter utskrivna osv. Men inget har hjälpt till 100% så som
p-pillren har gjort. Så jag får hoppas på det bästa verkligen.

Men idag mår jag bra, än så länge :P Så blir att åka på prao idag med, vilket jag inte¨
kunde igår då :( Känner mig lite taskig som typ lämnade bella ensam :(
Men idag ska jag inte svika henne! :)




Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

Sjukhuset lät inte kul alls ju! :(

2011-10-04 @ 22:06:41
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0