Jag saknar oss, jag saknar dom vi var.

Denhär låten beskriver allt väldigt bra just nu. Jag saknar oss, allt det där vi var tillsammans.
Hur du fick mig att le i dom alla mest underliga stunder. Du kommer alltid vara den personen som
betyder mest för mig. I 8 hela månader var du bara min, du var hela mitt liv. Det kanske inte är
så lång tid, men för mig betyder det massor. Att någon ens ville vara med mig, att någon stod ut
med mig varenda dag. Att någon varje dag sa jag älskar dig och menade det.

Så varför valde jag att lämna och gå?
Hur ont det än gör så behöver jag växa i mig själv, inte tillhöra någon.
Bara behöva tänka på mig själv ett tag, vara lite forever alone på egna villkor.
Ibland behöver man bara lämna, även om det fortfarande finns känslor och även om det
finns massa mer att ge så kanske man inte klarar det just nu. Det handlar bara om att jag
inte vill vara i ett förhållande just nu. Jag är 15, jag vill vara 15. Go crazy liksom. Vara bara
mig själv. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, och kan inte skriva mer för tårarna rinner som bara
den. Men det får göra ont ett bra tag till, men jag ska nog ta mig igenom också detta och komma
ut på andra sidan med fler ärr men också som enn starkare människa.

Jag älskar dig Johnny, jag kommer aldrig släppa taget helt för
du är och kommer alltid vara en sån
stor del av mig och mitt liv.
Du är en underbar person, snälla glöm aldrig det. Förlåt



Jag saknar oss,
Saknar dom vi va
Denna tro på att allt 
Kommer bli som det ska
Jag saknar oss
Dom där 2 på bilden
Säg vart tog dom vägen?
Hur kunde dom gå vilse?
Jag saknar oss

Åh Vart tog vi vägen?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0