Jag är vaken tidigt :(

Klockan är fan bara 7, det känns hemskt att vara vaken såhär tidigt
och veta att man ska till skolan om mindre än en timma  :(
Känns lagom kul, dock var jag upp tidigare förra veckan :p För då åkte jag
och Bella med bussen vid klockan 7 från stationen. Men det gjorde det inget,
för då var det något kul jag skulle göra. Jag umgicks med folk som fick mig att
skratta, känner mig nästan som en del av deras familj under tiden jag var där :)

Var så skönt att skita totalt i mitt liv i stan och bara leva, inte tänka på alla som satt
hemma i stan och väntade på mig. Fan vad bra jag mådde den veckan. Inte bara för
att jag fick komma ifrån stan utan också för att jag fick umgås med sånna underbara
människor. Det är serriöst den bästan praon jag haft, och önskar att jag hade kunnat vara
kvar hur länge som helst. Jag trivdes verkligen där! Jag vill redan tillbaka :(

Men nog pratat om det, på torsdag ska jag beställa en ny mobil eftersom min INQ inte går
att ladda längre :( Så ska beställa en xperia x8 så hoppas att jag får den typ på måndag
för just nu går jag runt med en gammal sony ericsson, hehe. Men ja, längtar som bara den
tills mobilen kommer! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0