3 hela dagar....

sen jag bloggade, känns nästan pinsamt att jag inte har bloggat på så länge :o
Men är liksom fullt upp just nu, måste gå upp vid 6 för att åka med bussen till
Helgsjö vid klockan 7 och sen har jag prao där till 15.30 då bussen går hem igen.
Sen hem och duscha och äta. Sen orkar jag knappt göra något mer, om jag inte
är barnvakt då. Som jag var igår och ska vara imorgon. Men det är i princip
vad jag orkar, sen orkar jag inte mer :p

Men jag älskar min prao, alla är så himla gulliga och har bästa humorn.
Så ja det är verkligen bäst! Förra veckan var också vääldiigt bra, då
var jag på Segelrum och där va det också awesome. Kommer fasiken
sakna alla människor när praon är slut :(

Men hur som, nu ska jag lyssna på lite härlig musik medans jag väntar på att
maten ska bli klar :) Sen får vi se vad jag hittar på, om jag orkar göra någe,
hahaha :p Men, kanske inte blir så mycket bloggande men ja, ha de bra babes! ;*




Kommentarer
Postat av: HILMA.

tack för din kommentar

den stärker (:

2011-10-13 @ 18:32:25
URL: http://xblackangelx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0