Skola, Skola, Skola

Har tryckt ihop de sista av mitt och Bellas Bild-arbete som fan inte gjort annat än att jävlas med oss, haha :( Men nu är det äntligen klart! Så blir att visa det på måndag för Sanna så vi kan få betyg i bild ^^  Dom här sakerna måste jag göra innan v. 50:


  • Fysikprov, BLÄ kommer gå åt helvete :(
  • Kemiprov, tack Malin för att du började med ett nytt kapitel i kemin två 3 veckor innan vi slutar!
  • CV+Personligt brev, ska vara inne på fredag. Har inte ens börjat, hehe
  • Teknikarbete, ingen aning om när de ska va inne. Men de kommer gå fort när jag väl kommit igång :)
  • SO-arbete, har inte ens bestämt vad jag ska skriva om. hehe, de ska vara inne på Måndag/Tisdag nästa vecka...
  • Om jag inte minns fel ska vi ha ett matteprov snart med?



Fattar ni att det är ALLDELES för mycket :( Och allt ska typ va inne samtidigt, känner mig inte stressad eller så nejnej! Men måste hur eller hur klara allt detta, vill inte få ig i något ämne. Det är typ det värsta som skulle kunnaa hända. Man känner sig verkligen så värdelös när man får ig i något, eller i alla fall gjorde jag det när jag fick det i Idrott i 8an :p Men ja, får se till att klara detta. Har ju ingen skitspanska som tar upp min tid längre så behöver inte ha panik över att jag typ skulle fått ig i det, haha :D

 


Känner lite såhär just nu....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0