Så var det dags

För bara någon minut sedan åkte min mamma,pappa och syster
iväg till Gamleby med våra två katter. Tore och Zigge. Zigge är det nog
ingen fara med, eller jo. Han ska ta bort en tumör i munnen. Men vetrinären
sa att det antagligen inte skulle vara någon fara med det. Däremot Tore, de
ska bestämma om han är frisk nog för att bli opererad eller om det helt enkelt
är bäst att låta han somna in. Och jag kanske är svag, men jag vill inte vara där
när det beslutet tas och jag vill inte se min älskade katt somna in. Jag skulle tyvärr
inte klara av det, det räcker med tanken på att han kanske kommer hem i en kartong
istället för kattburen för att jag ska börja gråta. Så ska försöka avreagera mig lite, dra
ut och springa och sen fortsätta plugga.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0