Ny design

Var lite trött på den gamla och kände för något ljusare nu när det bara blir mörkare
och möskare utomhus och dessutom :( Tycker inte om kyla eller snö över huvudtaget.
Något av det värsta jag vet är verkligen vintern. Visst den är jättemysig att sitta INNE
och titta på, snön glittrar och man kan njuta av att man sitter inne i värmen :p
Men såfort man måste gå ut får jag lite ångest, hatar att frysa. Jag svettas hellre 
som en gris ^^ Hahaah va kul att jag kunde koppla min nya design till snö och vinter :p

Nog om det, nu sitter jag och väntar på att mamma, pappa och min syster ska komma 
hem så vi kan fika, börjar bli hungrig juh :( Har hunnit med att duscha, gå ut med 
återvinningen (ja vi sorterar, jag hatar det men de ska tydligen vara bra för miljön?)
och så ringde älskling, så prata med han i ja i alla fall minst en kkvart kanske?
Har ingen aning, han ville mest berätta att han hade tankat mobilen nu så han kan
smsa igen.:) Så ja, nu ska jag fortsätta vänta på att min familj ska komma hem :)
Hoppas ni har det bra, har ni några planer nu för första advent? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0