It's gonna take a lot to take me away from you

Guud vad kul det är med höstlov när man har ett SO-arbete som tar upp varenda minut av dagen :p
Tänkte dra lite snabbt vad jag haft för mig idag :) Vaknade runt 10-11 någon gång, kommer inte
ihåg riktigt. Gick ner och tog två mackor och ett glas mjölk och satte mig med datan och började
plugga. Efter npgra timmar gick jag ner och åt några pannkakor och drack lite kaffe, fanns typ inget
kaffe och jag orkade inte göra nytt, haha :( Sen fick jag skjuts till affären av Johnny, tack för det! :p
Köpte lite tjockissaker för att jag ska orka plugga :) Chips, cola och powerking :D

Sen fick jag såklart skjuts hem med :) Poppade lite popcorn till mamma och sofia som kollade
film och gick upp med det till dom, sen satte jag mig och fortsatte med pluggandet. Har druckit
typ 1 liter cola och en powerking och har inte kissat på flera timmar. Jag borde bli kissnödig närsom :O
Intressant jag vet, men ni vet när man druckit massor så bara slår det till helt plötsligt och det känns som
att man typ ska kissa ner sig, eller det kanske bara är jag hahaa :p

Runt 18tiden så gick jag ner och åt middag med min gulliga familj, någon soppa. Vet ínte vad det var
men gott var det i alla fall. Älskar soppa, det är så himla gott! Hursom, sen gick jag upp. Kollade någon
dukomentär om andra världskriget, den hjälpte inte så mycket i och för sig men ja. Så nu ska jag väl skriva
lite till innan jag ger upp för idag och hittar på något annat ^^



Lite sådär mitt i allt, är mer inne på denhär teckningen på schäfer som
heter Sobel. Istället för en vit som jag var inne på förut. Men som jag
sa till mamma förut, det kvittar hur hunden ser ut sålänge det är en frisk
renrasig schäfer :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0