Gamerkillar? Nej tack!

Fy säger jag bara ALDRIG att jag vill ha en gamerpojkvän.
Eller att jag ens kan hålla på med en kille som är gamer.
För det första, hur jävla många gånger blir man inte dissad
för att de ska spela?

Hur kan ett jävla spel vara viktigare än deras flickvän?
Jag tycker inte det är okej att dissa någon bara för att
de sitter och spelar något löjligt jävla spel.

Jag vet själv hur kul det är att lira typ cod och liknande,
men har jag pojkvän kommer fan min kille framför detdär
jävla spelet.  Det är en HELT annan sak om killen håller på med någon
sport eller annat som faktiskt är vettigt!

Gamerkillar är från början dryga killar som inte har några vänner,
så de låser in sig på sitt rum och sitter och spelar dygnet runt så
händer det väl att just för att de spelar så får de vänner genom spelet.
Eller så är de bara dryga och bryr sig inte ett skit om något annat än
att levla.

Men vad händer om en tjej kommer in i bilden? De har ingen jävla aning
om hur de ska bete sig förfan, och som jag sa. Spelet kommer först,
och jag skulle aldrig i hela mitt jävla liv acceptera att komma efter ett spel.
Jag lovar, träffar jag en kille som helt plötsligt ska börja lira kommer jag antingen
knäcka varenda jävla spel idioten har köpt och slänga ut konsollen eller dator från
så hög höjd jag bara kan, eller säga att du får välja mellan mig och spelen.

Jag kanske låter hemsk nu, men det är bara patetisk med personer som
inte vet om något annat liv än det som finns framför skärmen. Skulle aldrig
klara av en kille som bara sitter och spelar när man ska umgås med honom.
Dessutom är de typ tjocka allihopa eftersom de inte gör annat än att spela,
dricka energidricka och äta godis/chips.

Gamerkillar? Nej tack!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0