Förlåt så himla mycket...

att jag inte blogat på ett braa tag. Känns nästan pinsamt, jo jag skämms.
När jag har sånna trogna och underbara läsare! Men kör en liten update
nu då, har haft en underbar helg. Lördag spenderades med Johnny och
hans kompisar och så var ja barnvakt till Celma eftersom Li skulle iväg
på någe, har fortfarande inte riktigt fattat vad hon skulle göra men aja :p

Söndag spenderades med familjen, jag lagade mat till dom och så fick jag lite hjälp
med att göra lussebullar av min syster och så blev de glögg på det :D
Är så himla mycket i skolan just nu, har massa arbeten och prov som ska va klara
typ nästa vecka och innan vi går på jullov. Är skitstressad, så förlåt om de inte blir
så mycket bloggande dom närmsta dagarna men är som sagt upptagen med skolan :(

På jullovet kommer jag nog skriva mer och ska försöka lägga upp massa bilder med
från nyår, julafton osv :D Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra vid nyår, men blir
väl antagligen familjen om inget annat kommer upp :)





Just det, har fått min Evanescence-tröja som jag faktiskt vann för ett bra tag sen.
Gotta love it!
:love:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0