All in familjekväll

Körde på all in familjekväll :) Känns skönt att ta de lungt, eller vi har inte direkt tagit lungt ^^
Först när jag kom hem tog jag det lite lugnt. Sen när mamma och min syster kommit hem
åkte vi till rusta och öb och köpte lite saker. Sen vidare hem och hämta upp pappa, ner på
stan åh käka på donken :p Sen till Ica och handla, sprang runt där inne jag vet inte hur länge.
Men enligt mina fötter, alldeles för länge :p

Sen åkte vi hem och packade upp alla varor.
Jag fick en tandborste med Hello Kitty, lycka! hihi (a) Nu kollar min kära familj på idol
och jag sitter och kollar på värsta pojkväns akademin. Har fasiken missat typ 3-4 avsnitt :o
Det var så jäkla sorgligt när de va begravning, satt fan åh tjöt haha :(
Tänkte typ på hur de skulle vara om jag förlorade någon som jag verklgien älskar, eller någon
som står mig väldigt nära. Skulle verkligen kännas skitjobbigt :(

Ska titta klart på sista avsnittet av pojkvänsakademin sen ska jag nog sova, är helt slut och har
ont i huvudet. Ska bli undebart skönt att slippa bli väckt av väckarklockan imorrn och få sova
så länge jag vill. Är redan trött, håller på att somna :p Men skriver antagligen något imorgon,
om jag inte sover bort hela dagen ;)


Saknar dig älskling.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0