Ägnar dagens inlägg till Anton Becker

Jag bara måste, jag är ledsen. Men jag ska ägna ett helt jäkla inlägg till Anton Becker! :D
För han är så jäkla grym, när jag har en dålig dag eller en dålig period och behöver skratta
lite (typ som jag har nu, har lyckats vända upp och ned på hela mitt jäkla liv. Gr8!) så är
det bara att klicka in på Antons blogg http://alfonsdelfiner.blogg.se/ och bara kolla igenom
bloggen, och framförallt kolla hans videobloggar :p Jag lovar på allt, finns inget som får
mig att skratta mer än hans underbara humor! Han är så jäkla klockren bara, kommer
ALDRIG glömma när han skulle läsa innehållsförteckningen för att lära sig hur tvättmaskinen
funkar, haha :)

Det handlar såklart inte bara om hans humor, han verkar vara en sådan underbar person.
Jag hittade faktiskt hans blogg lite av en slump, satt och letade efter olika gaybloggare
för jag höll på med ett arbete om homosexuellas rättigheter och ville ha lite åsikter
från homosexuella. Sen blev det helt enkelt att jag fortsatte läsa hans blogg allt efter
att  jag höll på med arbetet. Sen gick det inte riktigt att släppa han, sen tror jag att
det var han som la till mig på facebook? Är inte helt säker, men tror det var så.
Och att bara läsa hans underbara statusuppdateringar kan göra min dag.

Sen är han en stor förbild också, för att han vågar vara sig själv.
Inte bara det att han vågar visa sin sexuella läggning för alla,
trotts denna sjuka världs alla fördomar. Jag tycker också han
har en speciell stil, vilket han också vågar stå för. Om man ska beskriva
han kort och gott så är han helt enkelt grym!

Så Anton jag säger bara, du är en så himla grym person och jag slår
vad om att jag inte är den enda som ser upp till dig. Fortsätt vara dig
själv, för det är det vi gillar med dig! Massor med kärlek till dig!







Kommentarer
Postat av: johanna

han är väl rolig....

2011-11-09 @ 22:56:24
URL: http://barbiie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0