a twist in my story

Sitter i bilen, har varit i affären och handlat lite smågrejer och ska precis bli avlämnad.
När t.a.t.u-cosmos (outher space) börjar spelas på bilstereon. Jag böjer mig fram för
att krama honom, han håller om mig och han gör det hårt, nästan krampaktigt.
Och han viskar
"Vet du att jag tänker på dig såfort jag hör denhär låten, den påminner om dig så
himla mycket"

Får lite tunghäfta och vet inte riktigt vad jag ska säga, inser att vi suttit där ett
bra tag och hållt om varandra så jag säger
"Kan du släppa nu, jag måste faktiskt gå in."

"Nej, jag kan inte släppa för jag rädd att om jag släpper så kanske du inte kommer
tillbaka. Jag vill aldrig släppa taget om dig min lilla prinsessa.
Jag älskar dig"


This is our secret place
Outher space, Outher space
Our home forever is outher space
Black stars and endless seas , outher space
New hope, new destinies, outher space
Forever we'll be in outher space
outher space, outher space



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0