- 8 November, fucked up men ändå ganska normal

Gud vad ska jag säga, vilka jävla ord ska jag använda för att uttrycka mig? 
Men en sak är säker, jag är trött på dryyga killar. Jag är ledsen men nu
tänker jag hänga ut två personer ganska rejält. Den första Mattias,
som tyckte om mig såå hiimla mycket och verkligen ville ha mig.
Och jag fick absolut inte hålla på med någon annan kille.

Sen tog det  typ 2 veckor och sen säger han att han knullat med en annan
tjej, man bah ah okej hejdå. Sen när man träffar honom i affären typ en
vecka senare så får jag höra "jag blev rädd och fick panik, visste inte vad jag
skulle göra. så jag trodde att om jag sa att jag hade varit med någon annan
skulle du hata mig, jag ville att du skulle hata mig. men nu ångrar jag mig.
jag saknar dig" Men guess what, du hade din chans. As liksom.

Sen börjar hans kompis Niklas skriva massa till mig, och visst han var väl
gullig. Däremot när jag hade träffat han med Mattias hade han pratat om
någon Louise så jag tog det lugnt med han och gjorde inget alls med han.
Trotts att han tjatade sönder skallen på mig om att jag skulle komma upp
till han och sova hos han. Och jag sa nej gång på gång. Inte bara för att
jag misstänkte att han hade tjej (trotts att han själv inte erkände det)
utan av flera anledningar. Sen idag fick jag reda på att han visst hade tjej.
Asså det är nästan patetiskt att en kille kan sitta och skriva något sånt till
en annan tjej när han har flickvän. Tycker synd om hans tjej som har ett
sånt svin till pojkvän och inte ens vet om det..... :(

Jag undrar vad det är som gör att vissa killar kan bete sig hur fan som helst,
vare sig dom har tjej eller inte. Skärp er förfan, vi har känslor och det är inte
så jäkla kul att ni utnyttjar oss gång på gång. Inte för att jag blev sårad av varken
Mattias eller Niklas men jag tror nog att Niklas tjej skulle bli det om hon fick veta
vad han skrivit/sagt till mig. Det skulle heller inte förvåna mig om jag är den första de
gjort såhär mot.

Men som jag sa, ingen av dom sårade mig. För jag har fortfarande känslor för en
annan person, vilket gjorde att jag inte öppnade mig för varken Niklas eller Mattias.
Och så umgicks jag inte med dom så mycket att jag hann att ens utveckla några
känslor för någon av dom. Men jag hoppas att det kommer en dag då
någon är lika jävlig mot dom som dom varit mot mig och säkert fler tjejer.
Jag tänker inte säga att jag hatar dom eller något liknande, för tänker
inte lägga energi på dem. Däremot tycker jag det är synd att jag
förlorade Mattias som vän, för han var serriöst skitkul att umgås med.

Men ja, tänker inte lägga mer energi på detta nu! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0