My Heart Is Refusing Me

Sitter och plattar håret nu och funderar på vart mamma är, hon åkte runt 4-5 imorse till Linkpköping och därifrån ska hon ta tååget till stockholm för att sedan sätta sej på ett plan till London. Kommer kännas grymt konstigt att hon är borta, hahan va mammasjuk jag blev nu ^^. Men hoppas hon har det bra och köper något fint till mej (a'
Nu sitter jag och plattar håret och lyssnar på Melodifestivallåtarna (vet dock ej varför jag lyssnar på dom), ska till ungdomsmotagningen idag, pepp på det (y' not liksom. Men någon gång ska ju vara första gången, eller hur? :)
Hampus och Alex har blivit sams igen, vilken känns hur skönt som helst eftersom dom har bråkat/varit sura på varandra hur länge som helst. Så nu kan vi alla umgås igen, vilket vi gjorde igår. Jag mår bra av att hänga med dom, dom är ett bra häng om ni fattar :D Nu ska jag fortsätta fixa mej sen till skolan. Ha det! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0