förlåt!

Jag är SÄMST på att updatera jag vet.
Men har varit så mycket på senaste tiden och börjar fundera på
gymnasievalet nu, har redan bestämt mej för att söka ett gymnasium i
Linköping. Men då måste jag flytta dit, och vet inte hur det blir med bidrag
osv då? Är ganska förvirrad just nu, men visst det är ett tag tills jag ska
börja gymnasiet. Men så säger jag HELA tiden "det är låååångt kvar, jag behöver inte
tänka på det än", men sen går det hur jävla snabbt som helst. Men som sagt, får väl
hjälp av syo sen när det blir mer aktuellt :)
Sitter och lyssnar på Swingfly och kollar runt lite på det gymnasiet jag tänker
söka till, om ni vill kolla finns det här:
http://realgymnasiet.se/index.php/skolor/linkoping

Tänker då söka natur med inriktning på hundar, för vad jag vet finns det ingen
sådan utbildning i lilla Västervik :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0