Min lyckliga saga

Jag har alltid längat efter en egen saga, en saga
med lyckligt slut. Jag hittade min saga, mina fina
saga. Och jag var prinsessan, i alla fall för ett tag.
Jag var lycklig i min saga, jag var lycklig i dina armar.
Varje gång dina läppar nuddade mina var jag uppe på
rosa moln. Du fick göra något som ingen annan får,
du fick komma in. Det tog ett tag, sakta men säkert
började jag lita på dig och jag släppte in dig. Du fick
veta allt, allt jag gick igenom innan du kom in i mitt liv.
Du grät med mig, sa att du aldrig skulle såra mig så,
du stod mig närmare än de personer jag känt hela livet.

Sen hände något, jag gjorde bort mig rejält.
Något jag ångrar, hatar mig själv såfort jag inom
mig ser bilden av dig när du sitter och gråter när jag
berättade för dig vad jag gjort. Jag hade lovat att aldrig
såra dig så, men det var exakt det jag gjorde. Ännu en
gång har jag svikit någon jag älskar. Även att du förlät mig,
höll om mig och sa att det var okej, att vi skulle lösa det.
Jag kommer aldrig släppa det, och inte du heller. Det kommer
alltid finnas där i bakgrunden.

Jag vill vara med dig mer än något annat, men jag är
rädd att jag ska sabba det om jag inte redan gjort det.
Jag kan inte fatta att jag sårade dig, du var den sista
personen på jorden som jag ville såra. Jag kommer aldrig förlåta
mig själv, och tanken på hur jag sårade dig plågar mig varje dag.
Jag hoppas du vet hur mycket jag ångrar allt jag gjorde mot dig den
kvällen, jag var en hemsk person och jag kan aldrig gottgöra det. 
Vi gled isär efter den kvällen, efter att jag gjort något jag dyrt och
heligt lovat att jag aldrig skulle göra. Jag vill bygga upp allt igen, jag vill
gå tillbaka till dom rosa molnen och jag vill göra det nu.
Men det kommer ta tid, om det ens  kommer gå att komma
tillbaka dit. Men vad som än händer kommer du vara
min fina saga, även om det blir en saga utan lyckligt slut

Och du, glöm aldrig att jag
älskar dig mer än något annat.

Chest to chest
Nose to nose
Palm to palm
We were always just that close
Wrist to wrist
Toe to toe
Lips that felt just like the inside of a rose
So how come when I reach out my fingers
It feels like more than distance between us

In this california king bed
We're ten thousand miles apart
I bet california wishing on these stars of the heart for me
My california king

Eye to eye
Cheek to cheek
Side by side
You were sleeping next to me
Arm to arm
Dusk to dawn
With the curtains drawn
And a little last nite on these sheets
So how come when I reach out my fingers
It feels more than distance between us


In this california king bed
We're ten thousand miles apart
I bet california wishing on these stars of the heart for me
My california king

Just when I felt like giving up on us
You turned around and gave me one last touch
That made everything feel better
And even then my eyes got better
So confused wanna ask you if you love me
But I dont wanna seem so weak
Maybe I've been california dreaming

In this california king bed
We're ten thousand miles apart
I bet california wishing on these stars of the heart for me
My california king
My california king

In this california king bed
We're ten thousand miles apart
I bet california wishing on these stars of the heart for me
My california king












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0