spya...

Detta kommer bli ett konstigt inlägg för jag ska skrva om spya. Annledningen är att själv spydde idag när jag var i gamleby. Spydde upp middagen i 2 eller 3 omgångar tror jag det var. Jag spyr inte så ofta och tur är det eftersom jag hatar det (men vem gör inte?). Det jag tänkte på är att den som håller håret åt en (om man har långt hår) så att man inte spyr ner håret. Enligt mej, personen som står där och håller håret och lyssnar på det äckliga ljud som uppstår när någon spyr. Den personen som finns där, det är en person som verkligen bryr sej. Jag kände mej faktiskt uppskattad av att någon fanns där och hjälpte mej med att hålla håret. Det låter konstigt men det kändes som att någon brydde sej i alla fall. Nu ligger jag i min säng och mår illa och lyssnar på Within Temptation, vilket i övrigt är ett grymt band! Rekomenderar dom starkt, men nu ska jag försöka sova så ha det bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0