Mat+Besök

När jag kom upp på rummet somnade jag igen. Sen vaknade jag runt 17-18 då fick jag kyklingsoppa. Sen kom pappa,farmor och min syster. När farmor gick kom Alex och pratade med han en stund och han skrattade åt mej för att jag inte kan säga R, dock skrattar alla åt mej. I alla fall så efter att alex dragit fick jag byta rum för tredje gången. Runt halv åtta däckade jag och sov tills nästa morgon när sköterskan kom vid sex och gav mej medicin. Sen vid 8.15 gick vi ner till öron-näsa-hals och då kollade dom mej i halsen och sa att jag fick åka hem. Så mamma gick och hämtade bilen och medans mamma gjorde det tog dom bort nålen i armen på mej och sen fic mamma och jag vänta på hissen i evigheter eftersom trappan var avstängd. Sen åkte vi och köpte glaš och nu är jag hemma och ogge är här :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0