glassss

kom precis hem med alla tekniksakerna som jag ska jobba med
medans jag är hemma efter operationen. Va på öb med mamma
och köpte glass också, dom i affären trodde nog vi va lite weird :p
nu ska jag dricka te och fortsätta läsa min bok, stolthet och fördom love it !
Börjar få lite nerver inför operationen nu när jag fått reda på att
jag antagligen kommer spy blod, mysigt eller hur ?

Men ska uppdatera så mycket som möjligt med både bilder, inlägg
och möjligtvis filmer :)

Har börjat jobba serriöst med debatt arbetet på so/svenska nu
har mejlat några homosexuella bloggare och frågat om deras
åsikter, jag tror verkligen dethär kommer bli super intressant :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0