dumma kallhet

Klockan är 06.55 och jag gick precis ur sängen, kallt är allt jag säger. Min säng va supermysig åh varm och såfort jag tog av mej täcket började jag skaka. Om de inte va så himla kallt utanför täcket skulle de va så mycket lättare att gå upp, men livet ska inte vara enkelt (antar jag). Jag vaknade egentligen 06.30 men det var för kallt för att gå upp så jag låg kvar en halvtimma och då låg jag och tänkte på uttrycket "Livet är vad du gör det till". Det ligger mycket i det men, hur man än gör är/blir livet komplicerat. Fast ändå om livet aldrig va komplicerat och allt gick som man ville, det skulle kanske inte vara lika kul då? Funderar på att flytta min blogg till blogger så jag kan lägga upp bilder genom mobilen, jag kan ju göra de här också men de kostar pengar (y) aja, får se hur jag gör, nu ska jag göra mej i ordning iallafall :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

cool blogg ! :)

2011-01-13 @ 13:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0