a perfect world

Gör ett exktra blogginlägg eftersom jag verkligen inte har något bättre för mej. Inga läxor, inget prov att plugga til, mitt rum är städat, hamsterburen är städad, har fixat kläder tills imorrn, och har duschat. Jag hatar att inte ha något att göra speciellt när jag vill göra något. Känner mej så himla pepp på att börja springa igen när det går. Min kondition suger verkligen (usch) så ser fram emot att få ordning på den. I morgon tänker jag ta upp hantlarna från källaren så kan jag börja köra lite med dom så länge. Nu när jag vet att det verkligen kommer att opereras känns det helt otroligt på något sätt. Jag menar vi har sprungit till och från vårdcentralen i ett år (måste det va?) och nu äntligen uppnått ett resultat och att det till och med är en operation. Det får mej nästan att börja tjuta (jag har blivit väldigt känslosam, jagvet). Så är himla pepp på det men måste vänta till onsdag och då ska jag skrivas in 7.30 sen vet jag inte vad som kommer hända. Men jag kommer antagligen blogga mycket :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0